SMS-uri de Agatat.

Ati cunoscut o fata draguta de care va place si aveti numarul ei de telefon. Ce faceti in continuare? Cel mai simplu este sa-i trimiteti un sms de agatat comic, dar, aveti grija sa fie personalizat. Va recomand sa folositi mesajele de mai jos doar ca inspiratie si sa compuneti sms-uri proprii. Daca fata are umor unele mesaje de agatat sunt foarte bune. Testate de mine:).

  1. Eu nu am inhibiti si iti zic direct…facem SeX !!!

  2. Scuza-ma ca te bombardez cu mesajele mele, dar ai castigat premiul pentru "Cea mai frumoasa fata" in filmlul vietii mele.

  3. Unde ai umblat toata viata mea?

  4. Esti frumoasa atragatoare,stiai ca dupa tine inima mea moare?

  5. Ce face o fata urata ca tine intr-un loc asa de dragutz? OOPS! Ce face o fata asa de dragutza ca tine intr-un loc asa de urat?

  6. Am avut o zi proasta si intotdeauna zimbetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa-mi zimbesti?

  7. Vrei sa conduci lumea alaturi de mine??

  8. Te salut cu un sarut sau vrei ceva mai mult?

  9. Am observat ca ma iubesti foarte tare in gandul tau!!!

  10. Am avut o zi proasta si intotdeauna zimbetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa-mi zimbesti????

  11. Un mesaj de agatat bine plasat garanteaza cu adevarat faptul ca nu mai dormi cu singuratatea in pat.

  12. Am vrut o floare,mi s-a dat o gradina.Am vrut o stea,mi s-a dat tot cerul.Am vrut numele tau,mi s-a dat nr-ul tau de telefon!

  13. Daca as fi pamant ai sta pe mine?

  14. Daca as fi foc te-ai arde cu mine?

  15. Esti atat de frumoasa incat am uitat replica de agatat.


Sau daca sunteti lenesi sa scrieti sms-uri de agatat mai bine o sunati si o invitati la o plimbare in parc sau la voi acasa:). Depinde de situatie si de fata.
Succes!

0 comentarii:

Design by The Blogger Templates

Personalizati