Mesaje de buna dimineatza persoanei iubite

Mesaje de buna dimineatza persoanei iubite

Buna dimineata frumoaso si hai sa ne dezmeticim sa aratam lumii intregi cate de mult noi de iubim !!!

Am vrut sa-ti dau un mesaj de Buna dimineata de cand ma stiu dar ce vina am eu ca ma scol mereu asa tarziu ?!

Buna dimineata iubire! Sa ai o zi frumoasa si cu soare, iar el sa-ti incalzeasca inima ta cea mare! Te iubesc tare mult!

Buna dimineata my love, sper sa deschizi ochii cu un zambet pe buze, asa cum am facut eu gandindu-ma la tine…Te Iubesc!

Cand ma gandesc ca te gandesti ca ma gandesc la tine, gandeste-te ca ma gandesc ca te gandesti la mine… Se pare ca eu ma gandesc mai mult…. Buna dimineata!

Mesajul asta de dimineata nu vreau sa te trezeasca si sa te superi pe mine dar vroiam sa stii cat de mult te iubesc iubirea mea, esti viata mea!

O dimineata frumoasa incepe cu un pupic si-o mangaiere de aceea iti spun neata ingerasul meu. Te iubesc din tot sufletul!

O zi poate incepe fara un SMS de la mine catre tine, dar nu poate incepe fara ca eu sa ma gandesc la tine. Vezi ? Tocmai m-am gandit!!! Tu te gandesti??

0 comentarii:

Design by The Blogger Templates

Personalizati