Mesaje De Dor

Mesaje De Dor

Mesajele si sms-urile de dor sunt foarte importante intr-o relatie. Dar sa nu abuzati. Mai ales baietii. Sau cel putin aveti grija ce trimiteti ca sa nu pareti femei. Femeile spun ca le plac baietii cuminti, dar nu e adevarat. Fetele se f.t cu Bad Boys. Baietii buni trimit sms-uri, platesc consumatia, fac cadouri... atat.

Niciodata sa nu trimiti primu sms de dor dau de dragoste. Trebuie sa astepti mesaj de la fata si apoi ii poti spune si tu ceva dulce. Sau niciodata sa nu-i scrieti TE IUBESC in mesaj daca nu i-ati spus-o deja in fata.

Pe mine cand ma intreaba o fata daca o iubesc ii raspund ca am sa-i spn TE Iubesc cand o sa-ti pun un inel pe deget. :) . Dar am deviat de la subiect, sunt la mesaje si smsuri de dor.

Top 11 Texte Mesaje de Dor gasite pe internet.
  1. Sunt frunze ce nu cad oricat de tare ar bate vantul... Sunt inimi ce nu se despart nici daca sint departe!

  2. Nu ti-am trimis acest mesaj cu o ocazie speciala. Am vrut doar sa-ti smulg o clipa din viata ta. Mi-e dor de tine.

  3. Te astept cu nerabdare, mi-e dor de tine, mi-e dor de amandoi, mi-e dor de zambetul tau, mi-e dor de noi...

  4. Am auzit pe cineva soptindu-ti numele, m-am intors sa vad cine este si atunci am realizat ca era inima mea ce imi spunea ca mi-e dor de tine.

  5. Noaptea e atit de rece si intunecata fara tine, nici o stea nu straluceste cind nu esti cu mine si mi-as dori atat de mult sa fii langa mine... Imi lipsesti!

  6. Departe esti de mine, de nu te mai zaresc, departe ori aproape, eu tot te mai iubesc!

  7. Cand o sa ne intalnim vreau sa te sarut dulce, cand o sa dormim vreau sa te tin in brate. Esti ingerasul meu si vreau sa am grija de tine. Imi lipsesti mult...

  8. Ma trezesc cu gandul la tine… ma gandesc toata ziua la tine… adorm cu tine in gand… te visez… dar tot imi e dor de tine… Oare de ce?

  9. Daca tu crezi ca mi-e dor de tine mereu te inseli, mi-e dor doar atunci cand ma gandesc la tine, dar drace, ma gandesc la tine mereu.

  10. Ma gandesc la timpul petrecut impreuna si la cat de mult mi-a placut sa fiu cu tine. Mi-e dor de tine.

  11. Daca vrei sa stii cat de mult mi-e dor de tine, incearca sa prinzi picaturile de ploaie. Cele pe care le prinzi reprezinta cat de dor iti este de mine iar cele pe care nu le-ai prins reprezinta cat de dor imi este mie de tine.

0 comentarii:

Design by The Blogger Templates

Personalizati